Tuesday 5 December 2017

Optioner handelstjänster


Premium Services: Options Trading Ken Tresterrsquos Maximala Alternativ kommer att ta din handel till en mer aktiv nivå med låga och korta affärer varje vecka. Kenrsquos tidtestad metoder och lättanvända strategier hjälper dig att bli en mer kunnig, trygg och framgångsrik alternativhandlare. Med Ken Tresterrsquos Power Options Weekly. yoursquoll får fem nya Power Options Trades mailade direkt till din inkorg varje fredag, inklusive: det bästa priset för varje handel, den förväntade prisvolatiliteten, din sannolikhet för vinst och ditt lösenpris för att avsluta varje handel. John Jagersonrsquos och S. Wade Hansenrsquos SlingShot Trader hjälper dig att fånga vinstmarginaler som handlar nyheten genom att använda en proprietär handelsplattform som gör händelsedrivna prissättningseffektiviteter till snabba vinster. Omsättning Trading Scams Alternativ Prenumerationstjänster att undvika Även om det är frestande att lista specifikt alternativ prenumerationstjänster som jag tror är handelssvindel, har Ive istället valt att göra en checklista över vad man ska undvika när man överväger att prenumerera på en tjänst. Det håller mig borta från lagligt varmvatten och gör det möjligt för dig att tillämpa kriterierna nedan för varje handelsservice du överväger att använda. Trading Scams är en subjektiv term ändå. Option trading tjänster behöver inte engagera sig i faktisk bedrägerier för mig klassificera dem som bedrägerier. De måste bara ha kapacitet (eller sannolikhet) att förlora sina abonnenter mycket pengar. Kom ihåg de tre avgörande frågorna som jag frågar om en giltig alternativ handelstjänst. Tja, betrakta checklistan nedan för att vara inversekvivalenten. Här är 6 varningsskyltar att en handelsservice är sannolikt en handelssvindel: 1 - Påståenden är för bra för att vara sanna. Det är ett gammalt ordspråk, men en pålitlig - om det låter för bra för att vara sant, är det förmodligen det. Om en tjänst hävdar (de brukar bara föreslå eller innebära att man undviker sitt eget lagliga hetvatten) att du kan ta en liten summa som 1000 och göra den till 100 000 eller bättre än, en automatiserad ström av månatlig inkomst som gör att du kan sluta jobbet och bor nära en varm vattenkälla, chansen är att det är en handelsbedrägeri. 2 - Något omnämnande av hemliga strategier eller referenser till strategier som professionella handlare eller mäklare inte vill att du ska veta om Det finns inga hemliga strategier eller alternativ handelshemligheter även om det kan finnas strategier du inte känner till. Och de stora dåliga yrkesverksamma De kunde verkligen inte bry sig om vilka strategier du använder. Som jag sagt på andra ställen på denna webbplats är handelstillgångar i huvudsak handel med risker. Vissa strategier är mer komplicerade än andra och vissa kan ha en mer tilltalande riskbelöningsprofil baserad på din egen tradinginvesting-personlighet, men förstå den gemensamma nämnaren: Ju högre avkastning du söker desto större risk kommer du att behöva ta för att uppnå det . Jag tror att göra 100 per år är möjligt (fullständigt avslöjande: i mitt bästa år var min avkastning 61,92). Om du är villig att riskera hela din portfölj, kan du teoretiskt göra mycket mer än 100 per år. Men vad tror du oddsen kommer att vara att du kommer att ha någonting kvar att handla med i 5-10 år 3 - Långsamma eller långa satser bara Var uppmärksam på valfri handelstjänst som tillhandahåller (på plats eller via e-post) en lista över samtal eller satser för du bara köpa och vänta bara på att de ska dubbla eller tredubbla i värde. Det kan vara enkla affärer att placera, och du kan ibland träffa en av parken för en stor trippelsiffrig vinst, men du kommer att slå ut mycket mer. Och slående ut på optionsmarknaden betyder mer än att bara gå tillbaka till dugout och vänta på din nästa på bat - det innebär att man förlorar en stor summa pengar. Låt mig uttrycka det tydligare: Betala någon för att ge dig en lista över samtal eller köp att köpa är mig detsamma som att betala någon för att ge dig en lista över lotteri nummer att spela. Generellt är det bara att köpa långa samtal eller satser som en del av en rutinmässig handelsstrategi. Det kan finnas plats för strategin i speciella situationer där du har hög grad av säkerhet att ett lager kommer att göra ett stort drag inom den närmaste termen (och så länge den visningen inte redan är prissatt i alternativen), även om det finns utan tvekan bättre strategier där också, som strängen eller strängen. Men förutsättningen för detta tillvägagångssätt - att du kan tätt begränsa dina förluster samtidigt som dina stora vinnare hamnar stora vinster som kommer mer än att kompensera dina förluster - är extremt svårt att dra av. Varje tjänst som främjar denna idé, enligt min mening, är bara ute efter att fånga dig i en månad eller två tills du klokt (ett krympande mäklarkonto har vanligtvis den effekten på människor). 4 - Webbplatser eller PR-e-postmeddelanden som endast listar en prenumerationstjänst nyligen vinnare Det är inte det jag ifrågasätter giltigheten hos en tjänst som vinner handlar. När allt kommer omkring kan handelstillfällen resultera i stora vinster på procentvis basis. Men min trading scams radar lyser verkligen när jag får en e-postlista fem eller fler senaste affärer där jag kunde ha tjänat enorma dubbel - och trippelcifret avkastning på bara några dagar eller veckor. Vad jag skulle hitta oerhört mer värdefullt är det som den e-posten alltid misslyckas med - en lista över de senaste förlusterna. Och jag kan garantera dig, den listan skulle vara mycket mer intressant och mycket längre än vinnarlistan. 5 - Brist på insyn Varje valmöjlighetstjänst som inte är en handelsbedrägeri kommer att ge någon form av insyn i resultat eller tillgång till tjänsterna. Transparens behöver inte alltid innebära verifierbara prestanda och spårningsrekord. När allt kommer omkring ger vissa alternativtjänster inte aktuella val eller handelsrekommendationer. Vissa tjänster ger helt enkelt verktyg som är utformade (och marknadsförs) för att göra dig till en bättre näringsidkare. Så öppenhet kan innebära andra kriterier, till exempel hur mycket ytterligare utbildningsinnehåll, resurser, nyhetsbrev, blogginlägg etc. tillhandahåller tjänsten annars. Du kan lära dig mycket om onlinetjänster eller webbplatser eller organisationer (och hur seriösa och legitima de är) av utvärdera kvantiteten och kvaliteten på de gratis material som de tillhandahåller. 6 - Wanted: Lazy Investors Trading svindlar är berömda för att erbjuda ut av den här världen återvänder för ganska mycket ingen ansträngning från din sida. Nu har jag aldrig varit ett fan av puritaner, eller deras arbetsetik. Jag tror på att arbeta smartare, inte svårare. Men jag tror fortfarande på att arbeta. Vad jag inte tror på är att få rik snabb marknadsföring hype. Du behöver inte en daglig handelskänsla eller hängivenhet till varje realtidsspiggling på ett börsdiagram för att tjäna bra pengar med alternativ. Men den realistiska alternativhandlaren är villig att sätta in den nödvändiga tiden och ansträngningen att faktiskt lära sig att handla lönsamt. Och, förlåt att jag måste vara bärare av dåliga nyheter, men det kommer antagligen att ta mer än tjugo minuter i månaden. Slutliga tankar Alternativ handelstjänster är som alla andra typer av tjänster. Vissa ger värde och vissa inte. De som ger realt värde håller fast och får ett trovärdigt rykte och lojalt följe. Och de som inte så småningom går bort. Tyvärr fortsätter de att komma tillbaka under olika omständigheter. Tricket är att ta reda på vilket som är på förhand. Ovanstående är mitt försök att hjälpa dig när du gör dina egna bedömningar och jämförelser. Tilläggshandelstjänster När det gäller alternativhandelstjänster och alternativa prenumerationsanvisningar är jag mycket försiktig och selektiv om vem och vad jag rekommenderar. Min trovärdighet (och den stora optionsstrategins webbplatser trovärdighet) är mycket viktigt för mig. Ive gjorde ingen hemlighet för min egen Leveraged Investing-filosofi och tillvägagångssätt att investera. Men jag inser att användandet av handelsoptioner som en del av en långsiktig investeringsstrategi inte kommer att vädja till varje investerare och näringsidkare. Ive har tidigare använt ett antal options trading-tjänster. Och när det gällde att välja en alternativtjänst hade jag alltid samma tre viktiga frågor. Är personen eller personen som driver tjänsten legitim Genom att jag är legitim, menar jag inte att en tjänst måste drivas av någon med en specifik typ av Wall Street-CV. Jag behöver verkligen inte se ett annat iscenesatt foto av ännu en stor man i en stor kostym. Men vad är helt avgörande är att veta att tjänsten Im överväger drivs av någon jag kan lita på. Jag har blivit scammed av tjänster i det förflutna och dess infuriating. Allvarligt - en sådan handelsservice som jag kort använde rekommenderade ett Embarq (EQ) - alternativ. Nästa dag öppnade aktien något lägre och fortsatte att gå nedåt och nedåt. Jag övervakade denna position noga, både köpoptionen och den underliggande aktien. På något sätt var samtalspositionen någonsin i svart. Handeln fortsatte att försämras och jag slutade med att ta cirka 30 förluster på samtalet. Och på alternativen trading services resulterar i spårningssidan Operatören var orolig för att inte göra anspråk på förlust, men han krediterade sig faktiskt med en liten 7 vinst. Nu är det vad jag kallar en bluff. Tillit är avgörande. Är personen eller personen som driver tjänsten kompetent En tjänst kan vara legitim men ändå inte vara lönsam för sina medlemmar. För att inte vara galen, men vad är goda, om jag inte kan göra några pengar. Om jag betalar för en produkt eller tjänst vill jag veta att det kommer att vara värt kostnaden, både vad gäller pris och tid. Kan jag konsekvent göra vinst Kan jag tjäna mer pengar med produkten eller tjänsten än att bara göra vad jag gör på egen hand Kan tjänsten göra mig till en bättre investerare eller näringsidkare Det är som det japanska ordspråket. Jag vill inte ha någon bara för att ge mig fisk, jag vill lära mig hur man fiskar för mig själv. Jag vill ha en tjänst som hjälper mig att växa och bli en bättre näringsidkare eller investerare. Och om jag någonsin slutar använda options trading service vill jag kunna se tillbaka på min tid med tjänsten och säga, Hej, det var en mycket värdefull erfarenhet. Det var pengar bra använt. Rekommendationer och recensioner Terry Allen - StockOptionSuccess Morningstar - Bedömning och Research Trading Scams - Tjänster som ska undvikas

No comments:

Post a Comment