Wednesday 20 December 2017

Platinum forex group kapstaden


PLATINUM FOREX GROUP Välkommen till den fantastiska världen av Forex Trading. På Platinum Forex Group är vi engagerade i att träna individer för att vara mycket framgångsrika oberoende valutahandlare. På nolltid kommer du att ha färdigheter att ha ett fantastiskt handelsföretag som du kommer att hitta för att vara det ultimata välståndsskapande fordonet. Vad är Forex Forex Exchange-marknaderna handlar cirka 3 biljoner dollar per dag. Det är överlägset största marknaderna. Forex är handel med valutor i olika länder genom finansiella marknader. Genom att bli en framgångsrik Forex Trader kan du få en del av åtgärden på dessa mycket lukrativa och spännande marknader. Vi visar hur du kan: 1. Tjäna omedelbart över genomsnittlig månadslön. 2. Handel hemifrån eller någonstans i världen. 3. Behöver bara en liten summa pengar för att öppna ditt handelskonto. 4. Handla endast de timmar som passar dig. 5. Ha ett lönsamt handelskonto (ingen försäljning eller produkter). 6. Ha sant frihet. 7. Bygg äkta rikedom. 8. Ha mycket effektiv handelsutbildning och kompetens. Vi gör detta i en 2-stegsprocess 1. Vi lär dig hur du blir en oberoende Forex Trader. You får ett demokonto och personlig träning. 2. Vi öppnar ett grupphandelskonto för dig så att proffs börjar tjäna pengar för dig medan du är upptagen med att lära dig. När du är bekväm att gå på egen hand kan du överföra allt ditt eget kapital och vinst på ditt konto till ditt nya oberoende konto. VÄLKOMMEN TILL PLATINUM FOREX GROUP GÖR NYA HJÄLPEN I VÄRLDSKAPERING DIN AVANCERING VÅR TILLÄGG VIL DU LÄRA OM FOREX Detta är vad våra kunder har att säga om Platinum Forex Group. Lite visste jag att Forexvärlden skulle förändra mitt liv. Tack vare PFG som gav mig praktisk träning var forex lättare för mig att tolka och förstå. Vänlig, mycket professionell och mycket stödjande personal vid PFG, är bara ett telefonsamtal bort för att hjälpa till med problem. Easy-Forex Trade Account passar perfekt för den person som vill ha kontroll över sin egen ekonomi. Med rätt utbildning och vägledning från PFG kommer du att kunna handla och bestämma din egen inkomst. Forex Trading erbjuder enorma ekonomiska möjligheter för någon individ. Forex förändrade mitt liv så mycket att jag kan spendera mer tid med min familj, jag själv och gör saker jag älskar. Inga längre arbetstid, skift, arbete över helger eller helgdagar och kämpar med chefen för en löneökning. Jag är nu i stånd att gå i pension vid 45 års ålder. Hows det. Med bara en bärbar dator och anslutning till internet kan du handla bekvämt i ditt eget hem eller från var som helst i världen. PFG lärde mig också mer än forex, jag har en bättre förståelse för personlig ekonomisk förvaltning och disciplin på många områden i mitt liv. Under min promenad med PFG själv och personalen bygger en nära relation. Potentialen och möjligheterna i forex är oändliga. Forex förändrade mitt liv och kan förändra din. Ge PFG ett samtal idag. quot Rowan Gie (Cape Town) Ive har varit mycket imponerad av företagets professionalism, deras Forex-utbildning är en på en och jag lärde mig mycket om Forex Markets Tamara MaraisThis Cape Pyramid Scheme Mastermind går ner Du vet det säger om hur om det låter för bra för att vara sant, är det ibland väl, när en vis kille lovar dig en 84 avkastning på dina utländska valutaposter som du kommer att vilja fråga några frågor. En viss Colin Davids, ensam medlem av företaget Platinum Forex, hade gjort sådana stora löften tills hans värld kom ned och han hade tillgång till tillgångar på R138 miljoner, pengar samlades huvudsakligen från intet ont anande investerare. TimesLive-rapporter: Förverkande enheten, under den nationella åklagarmyndigheten, väckte en domstolsansökan för att få tillgång till Davids8217s tillgångar, efter en sond av Financial Intelligence Center, Financial Services Board och Hawks. 8220Court papper hävdade att Colin Davids använde 8230 investors8217 medel för att betala för två fastigheter i Plattekloof och Hermanus, motorfordon för hans fru, Charlyn, (och) hushållskostnader från butiker, 8221 sade NPA Western Cape talesman Eric Ntabazalila. Davids har en captivated publik på sin Facebook-sida, där han postar långa religiösa tal. Han hävdar att han har studerat vid det hebreiska universitetet i Jerusalem. Ska vi bli otäcka Varför inte, I8217m hungover och den här killen låter som en doos. Davids8217 favorit citat är 8216don8217t vänta på att saker händer 8211 få det att hända. Du är avsedd att bli en framgång. Var god, gör good8217. Det låter som ett klassiskt fall av selektiv applikation eftersom I8217m är ganska säker på att han hoppade över den sista biten. Nu vill vi inte ta mickeyen av några investerare som förlorat pengar, men låt det här vara en lektion för oss alla 8211 när någon rullar in i staden och hävdar att de kan vrida vatten i vinet, låt oss tjocka runt innan vi sätter in våra tjänade pengar i deras grubby tassar. Kanske borde vi hålla fast vid de testade testen, killarna som har bevisat historia om att dina pengar fungerar för dig. Vi talar om våra vänner över på Konsekvens Privata rikedomar. kombinerar årtionden av erfarenhet med sunda ekonomiska strategier som garanterar att Colin Davids valsar inte kommer in i stan och tömmer våra kuponger. När allt kommer omkring vet vi att 8282 kommer att älska den här 8211 konsekvenserna av beslut som fattas idag kommer att utvecklas under en livstid baserat på de principer som tillämpas vid starten.

No comments:

Post a Comment