Saturday 18 November 2017

Tma handel system


EA använder TMA CG-indikator för alla par, index och komoditet Kan du lägga in EA och indikatorer som krävs för att den ska fungera Jag har skapat denna EA för GOLD bara, Arbeta tillsammans med TMACG mladen anpassad indikator benämnd quotAkhmad besar 01.ex4quot EA kör på Mode Endast öppna priser, H1 tidsram. Så om du vill backtest denna EA-modell väljer du endast Öppna pris, minimalt Backtest-saldo är USD 500 - USD 1000, tidsram H1, korttidshandelsjustering SLTP vad du än vill, LONG TERM-handel är EA-standardinmatningsinställning. Lycka till, och ge mig en återkoppling om du hittat något eller något. Backtest Resultat (4-siffriga mäklare) EA-arbete på 5-siffriga mäklare: Du kan ladda ner den anpassade indikatorn och EA nedan. Senast redigerad av akhmadfx 04-07-2013 kl. 16:15. Anledning: lägg till text och bilaga Jag har skapat denna EA endast för GULL. Samarbeta med TMACG mladen anpassad indikator med namnet quotAkhmad besar 01.ex4quot EA kör på läget Endast varje öppet pris, H1 tidsram. Så om du vill backtest denna EA-modell väljer du endast Öppna pris, minimalt Backtest-saldo är USD 500 - USD 1000, tidsram H1, korttidshandelsjustering SLTP vad du än vill, LONG TERM-handel är EA-standardinmatningsinställning. Lycka till, och ge mig en återkoppling om du hittat något eller något. Backtest Resultat (4-siffriga mäklare) EA-arbete på 5-siffriga mäklare också: Du kan ladda ner den anpassade indikatorn och EA nedan: perfekt, men det har också några problem, en är mäklare, kanske OrderSend-fel 4107 visas när beställningen öppnades. Den andra, Frekvensindikatorer laddade och borttagna, påverkar systemets hastighet. de tre är väldigt viktiga, inträdes - och utträdesstrategin är inte perfekt. När den ensidiga marknaden är utsatt för lagerexplosionen kan du ladda upp källan till ea, jag kan göra lite optimering för detta EA Senast ändrad av kissley 05-18 -2013 kl 18: 23.Extreme TMA System Anställd Aug 2011 Status: Medlem 3,928 Inlägg Hej alla. Jag heter Alfredo. Du kan ringa mig Al. På begäran av många av er börjar jag idag vad jag hoppas kommer att bli ett blomstrande idélaboratorium som kommer att göra var och en av oss varje dag lite bättre näringsidkare än vi var. För det första måste jag säga att jag aldrig har gjort något så här och jag kommer att lita på hjälp och bidrag från dig för att lyckas. Historien om en näringsidkare är som en egen, en hård väg full av misslyckande, förtvivlan och ensamhet, liksom uppfyllelse, spänning och triumf. Det är en svår väg full av hinder och frestelser att leda dig avväg från vägen och i slutändan lyckas bara ett bestämt fåtal att erövra de många gruvorna och potholesna i vägen och förvärva den disciplin och kunskap som krävs för att lyckas. Min egen historia är ett bra exempel på vad de flesta av oss går igenom. Lyckligtvis, för att jag hade ett framgångsrikt företag, kunde jag räkna med pengar för att betala min kvoteringskvot i University of Trading. Under de första åren led jag mycket stora förluster. Läs många böcker, pratade med alla som jag träffade som visste någonting om fältet. Om och om igen snubblade jag över samma hinder. Jag kunde inte räkna ut varför om jag hade lyckats på andra områden i mitt liv, hade jag så svårt med det här. Jag slutade flera gånger, bara för att ge den kvoten mer tryquot och fortsätta på min strävan. När jag ser tillbaka i dessa år nu tror jag verkligen att de var nödvändiga för att förfalska den disciplin och beslutsamhet som krävs för att lyckas. Ja, det finns handlare som aldrig har upplevt Despairquots quotValley, men de är få och långt ifrån. För resten av oss är vägen svår men full av löftet och ett dagligt ständigt strid att styra de ego och komma ihåg de lärdomar som lärdes. Efter 30 år kan jag säga att jag har lärt mig lite, men det finns mer att lära mig varje dag. Målstrecket nåddes aldrig och det är detta yrke och spänning. Framför jag ber om hjälp och bidrag. Låt oss vara konstruktiva och dela med oss ​​av vår kunskap. Om vi ​​gör det kommer det att vara värt ett tag. Marknaden, som en pendel, är en oändlig sekvens av ytterligheter. Det försöker för alltid att nå det mesta men lyckas aldrig, ständigt överstiger sitt varumärke, vänder och försöker igen men alltid misslyckas med att nå balans. Detta system försöker fånga dessa ytterligheter. Det är ett kompendium av min förståelse av marknaden, med sitt enklaste uttryck. Principerna är inte komplicerade. Den första indikatorn, TMA, visar oss genomsnittet av den väg som prisåtgärden på marknaden följer. Som sådan är det en bakåtblickande indikator och försöker bestämma framtiden från den senaste historiken. Det korrigerar sig genom att ommåla sig själv. Den har två ytterband som visar oss de yttre gränserna för prisrörelsen som vi söker. Vår andra indikator, TMA Slope-indikatorn visar oss den relativa förändringen i TMA-lutningen jämfört med tidigare ljus. Det bestämmer i vilken riktning en handel måste placeras och visar också skillnader i pris. Till exempel, om priset stiger, men lutningsindikatorn faller, meddelar den en stor sannolikhet för en prisnedgång inom en snar framtid. Ju brantare fallet i indikatorn desto större är sannolikheten för en prisnedgång. Samma begrepp gäller omvänd i fallet av dropppris och stigande indikator för stigning. En tredje användning av lutningsindikatorn är för divergensdetektering. Om du ser 2 eller 3 gröna höjder, var och en mindre än den före den, är det en stark sannolikhet att priset snart kommer att falla. 2 eller 3 röda höjder, var och en mindre än den före den, indikerar en stor sannolikhet för en prisökning. På höger sida av höjningsindikatorn kommer du att se värdet (grå) i den aktuella tidsramen för diagrammet. Ovanför höjdsvärdet för D1-tidsramen och under handelsstatusen (Ranging, Buy Only eller Sell Only) av det aktuella diagrammet TF. Den tredje indikatorn är TMA Slope MTF vilket ger oss backarna i alla 3 tidsramar. Den slutliga indikatorn ger oss D1-lutningsvärdena för alla valutapar. Ett bra verktyg för att bestämma vilka par som är möjliga affärer. MTF TMA: Ingår i mallarna är 3 TMA-indikatorer. H4 TMA (prickade magenta linjer), D1 TMA (streckade blå linjer) och W1 TMA (streckade gröna linjer). Alla 3 kommer att vara synliga på ett M15, H1 eller H4 diagram. H4-tidsramen är för handel med 1 till 5 dagar och potentiell vinst på 170 till 250 pips. D1-tidsramen är för handel på 5 till 30 dagar och potentiell vinst på 200 till 400 pips. Om du ställer in diagrammet till D1 ser du bara D1 och W1 TMAs. Om du ställer in diagrammet till W1 ser du bara W1 TMA. Om du är en näringsidkare är det ett bra alternativ att lägga till H1 TMA och använd de andra 3 (H4, D1, W1) för trendriktning. Att ha flera TMA på ett diagram är mycket användbart för att bestämma längre tidsramstrender och kombinerade, de har ett högt förutsägbart värde för framtida marknadsförflyttningar. Slutförlust Användning: Det finns olika alternativ i denna avdelning och jag rekommenderar inte någon speciell. En naturlig nivå för att placera din SL skulle vara över en tidigare hög för en kort och under en tidigare låg för en lång. Jag använder mig bara en nödsituation SL väldigt långt ifrån PA (100 Pips). Om en handel går emot mig, kommer jag att använda Recovery Trades att avsluta handeln vid breakeven. Jag har inkluderat detaljerade anvisningar som beskriver återhämtningssystemet i dokumentmappen i paketet Packet. zip. Det extrema TMA-systemet fungerar mycket bättre när du lämnar pris gott om utrymme att flytta. 1- Vi bestämmer först trenden i de 3 TMA-värdena genom att använda indikatorvärdena TMA Slope. Rangering TMA (-0,40 till 0,40): Handlar kan placeras i båda riktningarna. Köp endast TMA (över 0.40): Placera ENDAST Långa affärer. Sälj endast TMA (Under -0.40): Placera ENDAST Korta affärer. Super Range. Över 0.80: Håll länge tills lutningsvärdet sjunker under 0,80, vid vilken tidpunkt ska du stänga alla längder. Under -0.80: Håll shorts tills lutningsvärdet klättrar över -0.80, vid vilken tidpunkt ska du stänga alla shorts. H4, D1, W1 lutningsvärdena måste vara antingen Räckvidd eller högre för Lång eller Rang eller lägre för shorts. 2- När handelriktningen är bestämd kommer vi att titta på D1 och W1 TMA och bestämma att det finns tillräckligt med utrymme för att handeln ska röra sig i din riktning innan de når ytterbandet av båda. Exempel: Om du väljer att gå kort måste det finnas tillräckligt med utrymme mellan det aktuella priset och det nedre D1-bandet (minst 150 pips) och det nedre W1-bandet (minst 250 pips). 3- Vi kommer nu att vänta på att priset ska klättra över toppbandet av H4 och D1 TMAs samtidigt, innan du placerar en kort handel eller under bottenbandet på H4 och D1 TMAs samtidigt, innan du placerar en Long handel. 4- Trigger: När regel 3 är uppfylld. handeln kommer att ingås när priset vänder och berör H4 Upper TMA-bandet för Shorts eller H4 Lower TMA-bandet för Longs. Se regel 1 igen innan du går in i handeln för att försäkra dig om att de 3 TMA-lutningsvärdena fortfarande är Stilla eller i riktning mot din handel. Om de inte är det, vänta tills de återgår till rätt lutningsvärden för din handel och ange sedan. Även om det inte uttryckligen nämns i reglerna är det alltid en bra idé att sälja från under testat motstånd och köpa från ovan testat stöd. Detta är alltid en bra regel att följa. Det kommer att förhindra att du hamnar i en handel för tidigt och kommer att öka din andel av vinnarna. Giltiga stöd - och motståndsområden är: 50 eller 200 MA, TMA-centrallinjer, dagliga, veckovisa och månatliga svänglinjer, etc. Avslutningsregler för varje typ av handel: Kortvarig handel (om den används): Stäng handeln när priset når motsatt H1 TMA-band. Återuppta handeln när priset återgår till H1 TMAs centrumlinje. Se till att alla lutningsvärden fortsätter att vara antingen sträckande eller i riktning mot din handel innan du återinförs. Du kan göra det flera gånger under ett starkt trenderflytt. Medium Term Trade (Standardhandel): Stäng handeln när priset når motsatt H4 TMA-band. Återuppta handeln när priset återvänder till H4 TMAs centrumlinje. Se till att alla lutningsvärden fortsätter att vara antingen sträckande eller i riktning mot din handel innan du återinförs. Du kan göra det flera gånger under ett starkt trenderflytt. Position Trade: Stäng handeln när priset når motsatt D1 TMA band. Återuppta handeln när priset återgår till D1 TMA: s centrumlinje. Se till att alla lutningsvärden fortsätter att vara antingen sträckande eller i riktning mot din handel innan du återinförs. Du kan göra det flera gånger under ett starkt trenderflytt. (7-18-2013) Viktig uppdatering. Under de många månaderna av utvecklingen av Extreme TMA-systemet ägde mycket utveckling fram. Indikatorer som vi började med ersattes senare med andra som vi utvecklat speciellt för systemet. Reglerna ändrades också flera gånger. När du börjar läsa tråden kommer det att finnas inlägg som hänvisar till objekt som inte längre är relevanta. Hoppa bara över dem och fortsätt läsa. Det finns mycket information som hjälper dig i din dagliga handel. Det har verkligen hjälpt mig mycket att lyssna på vad dessa många intelligenta medlemmar tog med sig till bordet. När du går igenom de många sidorna kommer det att vara meningsfullt och du kommer att vara vittne om hur ett system ska fungera, att det idag är en väldigt viktig del av min handelsmetodik. Bilagor: Jag bifogar en mall och indikatorer som är komprimerade som en Packet. zip-fil. Extrahera det och placera, som vanligt, indikatorerna (.mq4 och. ex4-filer) i ExpertsIndicators-mappen i din MT4-installation. Placera mallen (.tpl-filen) i mappen Mallar (inte i mappen ExpertsTemplates). Extreme TMA - New Version-mallen är utformad för att följa ett valutapar på en skärm. Dessutom ingår den nya Dashboard (ExtremeTMA v37) som informerar oss om vilka par som överensstämmer med reglerna i realtid. Det är det Systemet är enkelt i koncept och lätt att handla. Jag rekommenderar att du hanterar det med försiktighet. Använd demokonton eller småpartier tills det visar sig vara lönsamt och du får förtroende för det. Ett handelssystem fungerar bara konsekvent om du verkligen tror på det. När vi går framåt är jag säker på att vi kommer att förbättra det och göra det någonsin mer tillförlitligt. Lycka till och välkommen till vårt nya äventyrs Hall of Fame: Följande medlemmar har samarbetat eller har haft en positiv inverkan på att göra detta system till ett bättre. De understrukna namnen har gjort extraordinära bidrag: Crodzilla. Shahrooz67, Paradox, Lologo, NanningBob. Zznbrm, X-Man, Favorit, EasyRyder, mladen, Argonod, Olarion1975, Ever E. Man, Faxxion, fel, Riddermark, slowpokeyjoe, beto21 cwb, Trainman, Baluda, bassramy. Bifogad bild (klicka för att förstora) Hej alla. Jag heter Alfredo. Du kan ringa mig Al. På begäran av många av er börjar jag idag vad jag hoppas kommer att bli ett blomstrande idélaboratorium som kommer att göra var och en av oss varje dag lite bättre näringsidkare än vi var. För det första måste jag säga att jag aldrig har gjort något så här och jag kommer att lita på hjälp och bidrag från dig för att lyckas. Historien om en näringsidkare är som en egen, en hård väg full av misslyckande, förtvivlan och ensamhet, liksom uppfyllelse, spänning och triumf. Det är en svår väg full av hinder. Hej alla. Jag heter Alfredo. Du kan ringa mig Al. På begäran av många av er börjar jag idag vad jag hoppas kommer att bli ett blomstrande idélaboratorium som kommer att göra var och en av oss varje dag lite bättre näringsidkare än vi var. För det första måste jag säga att jag aldrig har gjort något så här och jag kommer att lita på hjälp och bidrag från dig för att lyckas. Historien om en näringsidkare är som en egen, en hård väg full av misslyckande, förtvivlan och ensamhet, liksom uppfyllelse, spänning och triumf. Det är en svår väg full av hinder. så har du gjort pengar handel fx i 30 eller så år då. När du tittar på det bifogade diagrammet börjar du se hur tydligt detta system är. Tradena är alla placerade utöver TMA-gränserna, men bara när Spike och MA Cross säger oss är rätt tid för det. Du kan se att alla tidigare affärer har lyckats och alla slutade att nå motsatt band och bortom. Bifogad bild (klicka för att förstora) Japanese Womens Profiles amp Foton Succeshistoria 8220Detta är Martin från Tyskland. Jag vet inte om du kan komma ihåg mig eller inte, jag är en ledamot nu och vi har pratat flera gånger. Jag hittade min perfekta match även efter en kort tid, så med detta email vill jag be dig att avbryta mitt medlemskap fullständigt och ta av mig din webbplats. Hennes namn är Sayuri och jag tror att hon snart kommer att kontakta dig för att avbryta sitt medlemskap. Vi träffades och vi planerar att gifta oss med nästa år. Jag träffade hennes familj redan och jag är lyckligare än jag trodde att jag någonsin skulle kunna vara. Jag måste verkligen uppskatta till TMA och tacka dig för en sådan bra och trevlig matchningstjänst och även det var gratis för mig. Jag betalade ingenting men fick behandlas så trevligt. Jag har redan rekommenderat dig flera gånger8221 Martin Amp Sayuri, Tyskland Om du vill meddelas via e-post när nya japanska kvinnoprofiler publiceras på TMA-webbplatsen, prenumerera på TMA-nyheterna Många andra profiler Det finns många andra japanska kvinnor TMA-klienter vars profiler är inte på TMA-webbplatsen. För att få sina profiler via mail eller via e-post, klicka här Fester i Japan Japanska Kvinnor Söker Män för Äktenskap

No comments:

Post a Comment